Podpora

Naši zákazníci mají k dispozici celou řadu řešení nastalých situací. Dle našich zkušeností víme, že nejčastějším důvodem nefunkčního internetového připojení bývá povytažený konektor ze síťové karty. Nejprve se tedy ujistěte, že se nejedná přesně o Váš případ. Pokud bude problém přetrvávat, můžete kontaktovat naše technické oddělení, kde Vám náš tým zkušených techniků ochotně pomůže.

Postup při řešení problémů

Pokud dojde k situaci, kdy potřebujete pomoc s řešením vyvstalého problému, pak máte k dispozici několik způsobů:

  • V pracovní dobu (naleznete v kontaktech) lze kontaktovat zaměstnance technického oddělení telefonicky.
  • Mimo pracovní dobu lze využít kontaktní formuláře, které naleznete na pravé straně.

Veškeré problémy se snažíme řešit v co nejkratším čase.